Turite klausimų, paskambinkite:

+370 656 90 770

El. paštas:

autoringas@gmail.com

Dirbo valandos:

I-V: 8-18h VI: 9-14h

LANKSTAUS VAMZDŽIO (GOFROS) STRUKTŪRA IR CHARAKTERISTIKOS

Importuodami jungtis iš Korėjos, mes žinome konkurentus, kurie daugelį metų labai gerai vystėsi Europos rinkoje ir gamina pigias jungtis iš nerūdijančio plieno STS 201 arba „mišinį“ iš STS 201 ir STS 304. Tai sunkiai, mažiau atspari ir neatspari karštoms išmetamosioms dujoms ar sudėtingoms oro sąlygoms, priešingai nei plienas STS 304, kuris yra pagrindinė mūsų jungčių gamybos medžiaga. Daugelis konkurentų, norėdami sumažinti produkto kainą, naudokite mažesnius metalinių lakštų skersmenis, naudojamus jungčių gamybai. Yra žinoma atvejų, kai naudojamas vienas sluoksnis vadinamųjų dumplių. Kitų gamintojų išradingumas neturi jokių apribojimų ir neturi nieko bendra su produkto kokybe ir ilgaamžiškumu. Laboratoriniai tyrimai, kuriuos atliko „Kumsung Bellows“ specialistai, įrodo, kad tik iš jungčių, pagamintų iš STS 304 ir aukštesnės klasės plieno, tokių kaip STS 316 ar STS 321, puikiai tinka montuoti, siekiant apsaugoti transporto priemonės išmetimo sistemą, be kita ko, katalizatorius ir duslintuvus. Dėl didesnės vibracijos konkurentų jungtis, pagaminta iš plieno 201, gali įtrūkti, įplyšti ar visai nutrūkti. Be to, medžiaga, iš kurios gaminami šie produktai, turi mažai nikelio, o tai daro įtaką faktui, kad jungtis nėra visiškai atspari korozijai.

Apibendrinant galima pasakyti, kad nerūdijančio plieno jungtis STS 201 yra greitai gendantis ir nesaugus produktas. Skirtingai nuo mūsų siūlomo „Kumsung Bellows“ produkto, daugelis kompanijų savo jungtyse, siekdamos patogumo, naudoja dvipusį vidinį pynimą, kuris, panaudojant tam tikrą laiką, gali sumažinti išmetamųjų dujų srauto skersmenį. Tokiais atvejais dėl visiško išmetamųjų dujų srauto slopinimo variklio galia sumažėja. Vizualiai daugelio konkurentų siūlomi lankstūs vamzdžiai iš esmės nesiskiria nuo aukštos kokybės jungčių, kurias galite rasti mūsų pasiūlyme. Daugelis automobilių remonto specialistų, nusipirkę pigesnę jungtį ir siūlydami ją klientui, nežinodami, kaip ji veikia ir kokią žalą ji gali sukelti, suklysta, paimdama už tai pinigus. Pirkėjai, pasirinkdami pigesnį produktą perparduoti ar surinkti dirbtuvėse, nori sutaupyti keletą eurų, kurie paprastai kainuoja kelis litrus benzino, o tai nėra daug pinigų transporto priemonės savininkui. Tuo tarpu Brangus “malonumas” yra tada, kai keramikinis katalizatoriaus elementas „suyra“ dėl netinkamo lankstaus vamzdžio surinkimo.

Pirkdami mūsų elastinę jungtį, turite 100% garantiją, kad tai tinkamas produktas.

Kryptinė jungtis pagaminta iš:

2 nerūdijančio plieno žiedai, leidžiantys įvirinti detalę į išmetimo sistemą, vienas iš jų yra pažymėtas mėlyna linija, parodančia mums tinkamą surinkimo kryptį (išmetamųjų dujų įleidimo kryptį).

išorinis vielos tinklas, pagaminta iš plieninės vielos pynės (STS 304)

vidinis vielos tinklelis (ši pynė buvo pritvirtinta tik iš vienos pusės, ji neleidžia susitraukti jungties skersmeniui darbo metu). (STS 304)

dviejų sluoksnių dumplės (akordeonas), dedama tarp pynimo laidų. (STS 304)

LANKSČIOS JUNGTIES TAIKYMAS IR SAVYBĖS

Mes siūlome technologiškai geriausias lanksčias jungtis, dar žinomas kaip vibracijos slopintuvai.

Kaip gerai žinoma, vidaus degimo variklį veikia kartu su jo virpesiais, kuriuos lemia pati rotacinių stūmoklinių variklių konstrukcija. Šios vibracijos perduodamos visiems su varikliu susijusiems komponentams, įskaitant išmetimo sistemą. Visi tokie virpesiai yra nepageidaujami ir kenksmingi konstrukcijai, jie taip pat turi įtakos skleidžiamo triukšmo lygiui. Siekiant sumažinti vibracijos, perduodamos į išmetimo sistemos elementus, lygį, daugelį metų buvo naudojamas lankstus tarpinis elementas (vadinama lanksti jungtis arba kompensatorius). Toks elementas praktiškai pašalina vibracijos perdavimą iš variklio į kitus išmetimo sistemos elementus, tokius kaip išmetimo vamzdžiai, katalizatorius, duslintuvas. Lanksti jungtis taip pat apsaugo variklio išmetimo kolektorių nuo įtrūkimų dėl mechaninio išmetimo sistemos veikimo.

Mūsų lanksčios jungtys yra universalūs elementai ir gali būti naudojami visų vidaus degimo variklių išmetimo sistemoms tiek variklinėse transporto priemonėse, tiek kitose transporto priemonėse ar tokiose varikliais varomose mašinose, įskaitant žemės ūkio techniką (pvz., kombainuose), statybinėse mašinose (pvz., ekskavatoriuose, krautuvuose), vidaus transportavimo įrangoje (pvz., krautuvuose), laivuose (pvz., pečiuose, laivuose, jachtose), stacionarioje įrangoje (pvz., elektros generatoriuose, kompresoriuose). Taigi vibracijos slopintuvas gali rasti daugybę alternatyvių būdų.